Digitální ověření zákazníků

Až 6,5 milionů zákazníků na dosah

Díky Bank iD umožníte svým klientům bezpečné přihlašování do vašeho portálu a jednoduchý způsob ověření jejich identity, včetně předvyplňování formulářů. A s klienty prostřednictvím Bank iD podepíšete i různé dokumenty zaručeným elektronickým podpisem.

Proč Bank iD zapojit do své firmy?

Ověřená identita

Získáte osobní a kontaktní údaje zákazníka, které již ověřila jeho banka. Navíc si můžete být jistí, že klientská data budou aktuální.

Vyšší konverze

Žádosti, registrace a smlouvy s již předvyplněnými informacemi dokončí více zákazníků. Využití jednoduché online identifikace zvyšuje zákaznickou spokojenost.

Snížení nákladů

Automatizovaná identifikace klienta probíhá rychle, online a zcela bez papírů. A vy tak můžete své podnikání digitalizovat a výrazně zjednodušit firemní proces.

Bank iD v číslech

Bank iD na trhu
0 roky
zapojených firem
0 +
potenciálních zákazníků
0 +

Přehled firem a institucí, které využívají Bank iD.

Využití Bank iD

Bezpečné přihlašování

S touto službou nabídnete svým klientům bezpečné přihlašování k vašim službám nebo také rychlou registraci.

Ověřování
zákazníků

Služba nabízí rychlé online ověření identity zákazníků, kdy můžete získat různý rozsah jejich vždy aktuálních dat (adresa, RČ apod.).

Elektronický
podpis

Díky službě můžete přes zaručený elektronický podpis vyřešit podpis až 10 dokumentů najednou. Klient přitom vše zvládne na pár kliknutí.

Příklady sektorů, kde už Bank iD funguje

Finance

Jednoduchá a bezpečná online identifikace zákazníků bez kopírování jejich osobních dokladů, která obstojí i v případě AML povinných subjektů. Ověřenou identitu lze využít pro registraci a přihlašování klientů do klientských zón.

Zdravotnictví

Bezpečný přístup ke zdravotnickým informacím v portálech zdravotnických zařízení díky jednoznačnému ověření totožnosti. Ověřenou identitu lze využít pro online registrace pacienta a elektronický podpis pacientských prohlášení, souhlasů a přihlášek.

Obchod

Model bezobslužných prodejen 24/7 umožňuje vstup pouze zákazníkům s ověřenou identitou. Osobní údaje zákazníka lze při online prodeji využít pro ověření jeho plnoletosti nebo nabídku odložené platby za zboží.

Personalistika

Díky digitální identifikaci a elektronickému podpisu jsou HR procesy efektivnější. Velkou část procesů lze realizovat vzdáleně díky elektronickému doručování dokumentů – od náboru až po ukončení pracovního poměru.

Bezpečnost dat na prvním místě

Jsme poskytovatelem identifikačních služeb podle zákona o bankách. Naše služby samozřejmě splňují nejvyšší úroveň záruky a zabezpečení.

A jsou rovněž v souladu platnými předpisy ČR, obecným nařízením o ochraně osobních údajů a finančními i bezpečnostními směrnicemi.

eidas

Elektronická identifikace
a služby vytvářející důvěru

gdpr

General Data
Protection Regulation

aml

Anti-Money Laudering

Chcete využívat služby Bank iD?

Napište nám a my se určitě ozveme.

Máte nějakou otázku? Podívejte se na Časté dotazy firem.

Máte zájem využívat služby Bank iD ve firmě?
Dejte nám vědět a rádi vám pomůžeme

Hodila by se vám ve firmě bankovní identita? Anebo se jen chcete na cokoli ohledně Bank iD zeptat? Napište nám a my se ozveme nejpozději do 2 dnů.

Děkujeme za Vaši zprávu,
ozveme se nejpozději do dvou pracovních dnů.