Digitální ověření zákazníků
Až 6,5 milionů zákazníků na dosah
Díky Bank iD umožníte svým klientům bezpečné přihlašování do vašeho portálu a jednoduchý způsob ověření jejich identity, včetně předvyplňování formulářů.
A s klienty prostřednictvím Bank iD podepíšete i různé dokumenty zaručeným elektronickým podpisem.
Proč Bank iD zapojit do své firmy?
Získáte osobní a kontaktní údaje zákazníka, které již ověřila jeho banka. Navíc si můžete být jistí, že klientská data budou aktuální.
Žádosti, registrace a smlouvy s již předvyplněnými informacemi dokončí více zákazníků. Využití jednoduché online identifikace zvyšuje zákaznickou spokojenost.
Automatizovaná identifikace klienta probíhá rychle, online a zcela bez papírů. A vy můžete své podnikání digitalizovat a výrazně zjednodušit firemní proces.
Bank iD v číslech
Přehled firem a institucí, které využívají Bank iD.
Využití bankovní identity
Bezpečné přihlašování
S touto službou nabídnete svým klientům bezpečné přihlašování k vašim službám nebo také rychlou registraci.
Ověřování
zákazníků
Služba nabízí rychlé online ověření identity zákazníků, kdy můžete získat různý rozsah jejich vždy aktuálních dat (adresa, RČ apod.).
Elektronický
podpis
Díky službě můžete přes zaručený elektronický podpis vyřešit podpis až 10 dokumentů najednou. Klient přitom vše zvládne na pár kliknutí.
Příklady sektorů, kde už Bank iD funguje
Finance
Jednoduchá a bezpečná online identifikace zákazníků bez kopírování jejich osobních dokladů, která obstojí i v případě AML povinných subjektů. Ověřenou identitu lze využít pro registraci a přihlašování klientů do klientských zón.
Zdravotnictví
Bezpečný přístup ke zdravotnickým informacím v portálech zdravotnických zařízení díky jednoznačnému ověření totožnosti. Ověřenou identitu lze využít pro online registrace pacienta a elektronický podpis pacientských prohlášení, souhlasů a přihlášek.
Obchod
Model bezobslužných prodejen 24/7 umožňuje vstup pouze zákazníkům s ověřenou identitou. Osobní údaje zákazníka lze při online prodeji využít pro ověření jeho plnoletosti nebo nabídku odložené platby za zboží.
Personalistika
Díky digitální identifikaci a elektronickému podpisu jsou HR procesy efektivnější. Velkou část procesů lze realizovat vzdáleně díky elektronickému doručování dokumentů – od náboru až po ukončení pracovního poměru.
Bezpečnost dat na prvním místě
Jsme poskytovatelem identifikačních služeb podle zákona o bankách. Naše služby samozřejmě splňují nejvyšší úroveň záruky a zabezpečení.
A jsou rovněž v souladu platnými předpisy ČR, obecným nařízením o ochraně osobních údajů a finančními i bezpečnostními směrnicemi.
Elektronická identifikace
a služby vytvářející důvěru
General Data
Protection Regulation
Anti-Money Laudering
Chcete využívat služby Bank iD?
Napište nám a my se určitě ozveme.
Máte nějakou otázku? Podívejte se na Časté dotazy firem.