Implementace Bank iD
Nastavení služeb Bank iD je pro firmy jednoduché a většina firem si zvládá Bank iD implementovat sama. Návod, jak máte postupovat, najdete na Developerském portálu.
Je-li váš byznys složitější, můžete využít některé z připravených řešení našich partnerů.
Jak probíhá implementace Bank iD?
K dispozici máte technickou dokumentaci Bank iD. Po zaregistrování aplikace si zkoušíte služby Bank iD v testovacím prostředí Sandbox.
Poskytnete nám součinnost pro kontrolu akceptovatelnosti (Compliance check). Společně podepíšeme rámcovou smlouvu a uhradíte jednorázový aktivační poplatek.
Přijmete pozvánku do organizace, k ní připojíte svoji aplikaci a získáváte přístupy
do produkčního prostředí Bank iD.
Začínáte čerpat služby Bank iD. Měsíční vyúčtování probíhá podle reálně čerpaných služeb. K dispozici máte pravidelné reporty a naši technickou podporu.
Řešení našich partnerů
Elektronické podepisování
Pro elektronické podepisování dokumentů můžete využít jedno z podpisových řešení, které vám umožní jednoduše implementovat Bank iD SIGN do procesů vaší firmy. Podpisová řešení jsou spojena s doručováním dokumentů, schvalovacími procesy a digitální archivací dokumentů.
Ověřování věku
Máte e-shop a prodáváte zboží s limitovanou dostupností, např. alkohol, tabákové výrobky apod.? Bankovní identita vám pomůže splnit povinnost ověřit věk spotřebitele v okamžiku prodeje. Jejím prostřednictvím získáte nezbytný údaj pro ověření jeho plnoletosti (datum narození).
Bezobslužné prodejny
Automatizované prodejny typu 24/7 obvykle přes den fungují jako běžné prodejny s obsluhou. V časech, kdy přejdou do samoobslužného režimu, se do nich pak zákazník snadno dostane přes QR kód, který si sám vygeneruje v aplikaci, do níž se registruje svou bankovní identitou.
Chcete využívat služby Bank iD?
Napiště nám a my se určitě ozveme.
Máte nějakou otázku? Podívejte se na Časté dotazy.