Bank iD SIGN

Zaručený elektronický podpis

Službu SIGN oceníte v případě, že potřebujete prokázat, že dokument skutečně podepsala daná osoba a že jeho obsah nebyl od podpisu změněn. Zaručený elektronický podpis vám dává výrazně silnější důkazní pozici oproti prostému podpisu.

Jedna služba, více možností

Podepisování dokumentů

Klienti vám mohou podepsat různé online dokumenty, jako jsou prohlášení, přihlášky nebo registrační formuláře.

Uzavírání smluv

Elektronicky můžete s klienty podepsat různorodé smlouvy a ujednání. Jednoduše tak uzavřete i obchody online.

Více dokumentů naráz

Potřebujete s klientem podepsat více dokumentů? SIGN umožňuje podepsání až 10 dokumentů najednou.

Proč ve firmě využívat SIGN?

Kolik služba SIGN stojí?

Jednorázový poplatek

5 Kč / podpis

Za uvedenou cenu můžete podepsat až 10 dokumentů najednou. Službu SIGN je možné použít pouze se službou CONNECT či IDENTIFY, která zajistí identifikaci podepisujícího.

Uvedené ceny jsou bez DPH. Přehled cen všech služeb naleznete v našem Ceníku.

Příklady využití služby SIGN

Zdravotnictví

Změnu zdravotní pojišťovny nebo přeregistraci k lékaři lze realizovat online. Díky Bank iD je klient plně identifikován a přihlášku nebo registraci podepisuje elektronicky službou SIGN.

Bydlení

Nájemní vztah lze plně digitalizovat. Díky službě SIGN nájemníci podepisují nájemní smlouvu a další dokumenty elektronicky. Díky Bank iD je jednoznačně ověřena totožnost podepisujícího.

Penzijní spoření

Smlouvu o penzijním spoření lze uzavřít komplet online díky Bank iD. Klienti podepisují smlouvu elektronicky s pomocí SIGN. Plně digitálně lze i změnit penzijní společnost.

Personalistika

Prostřednictvím Bank iD lze zefektivnit oblast HR. Digitální identifikaci a elektronický podpis SIGN využívají firmy při náboru a nástupu nových zaměstnanců i ve vztahu se zaměstnanci na mateřské a rodičovské dovolené.

Jak Bank iD SIGN funguje v praxi?

Uživatel se identifikuje přes svoji bankovní identitu (CONNECT nebo IDENTIFY).
Bank iD vygeneruje jednorázový podpisový certifikát.
Bank iD podepisuje dokument ve formátu PDF.
Bank iD připojí kvalifikovanou elektronickou pečeť.
Bank iD firmě odesílá odkaz na podepsaný dokument.
Firma si stáhne podepsaný dokument.
Bank iD podepsaný dokument maže (nearchivujeme je).

Jak konkrétně služba Bank iD SIGN pro klienty funguje?

Elektronický podpis vyzkoušejte na vzorovém dokumentu.

Chcete využívat služby Bank iD?

Pak nám napište a společně vám všechno nastavíme.

Máte nějakou otázku? Podívejte se na Časté dotazy.

Máte zájem využívat služby Bank iD ve firmě?
Dejte nám vědět a rádi vám pomůžeme

Hodila by se vám ve firmě bankovní identita? Anebo se jen chcete na cokoli ohledně Bank iD zeptat? Napište nám a my se ozveme nejpozději do 2 dnů.

Děkujeme za Vaši zprávu,
ozveme se nejpozději do dvou pracovních dnů.