Zákaznická podpora IT/Back office

V Bank iD zajišťujeme, aby lidé mohli svou bankovní identitu používat jako digitální občanku v online světě pro přihlašování ke službám soukromých firem. S rychle rostoucím využíváním bankovní identity potřebujeme posilu, která nám pomůže s poskytováním podpory pro naše zákazníky i kolegy ve firmě.

Co tě u nás čeká?

Především se staneš součástí výborného kolektivu lidí v malé firmě, kam všichni z nás chodí rádi. V týmu podpory budeš úzce spolupracovat s IT vývojáři a produktovým vlastníkem. Na starosti budeš mít následující činnosti:

  • Zajišťování prvotního kontaktu s našimi klienty, což znamená převzetí, kontrolu, kategorizaci a distribuci hlášených incidentů.
  • Počáteční analýzu incidentů a pokud to bude ve tvých silách, také jejich samostatné řešení.
  • Sledování průběhu a dobu řešení incidentů, zajišťování jejich řádné dokumentace a uzavření všech evidovaných incidentů.
  • Kontrolu a vyhodnocení SLA (Service-level agreement) poskytovaných služeb a přípravu souvisejících reportů.
  • Administraci stávajících a nových zákazníků (zakládání a změny v nastavení, správu smluvní dokumentace, atd.)
  • Realizaci provedení Smoke testů v rámci nasazení nové verze IT systémů.

Jaké zkušenosti a znalosti bys měl/a mít?

  • Vstřícnost a empatii k potřebám zákazníka
  • Aktivní přístup k řešení situací a pečlivost
  • Zvládání stresových situací s klidnou hlavou
  • Komunikační schopnosti v českém a anglickém jazyce
  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Schopnost práce s MS Office 365
  • Znalost prostředí JIRA výhodou
  • Zkušenost na podobné pozici vítána

Práce plná možností

Budeš součástí týmu, který posouvá Česko do digitálního světa. Dbáme na vyvážení pracovního a soukromého života, proto nabízíme možnost občasné práce z domova. My ale do práce chodíme rádi, máme totiž opravdu krásné kanceláře u metra Palmovka s výhledem na Vltavu. A je jedno, jestli jsi introvert nebo si rád/a popovídáš s kolegy, u nás se budeš cítit dobře.

Těšíme se, že budeš své know-how předávat kolegům, a naopak, pokud něco neumíš, u nás se to naučíš.

Jaké nabízíme benefity ke mzdě?

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • Stravenky ve výši 100 Kč za odpracovaný den
  • Roční příspěvek až 6 000 Kč na sport a kulturu
  • Multisport karta za zvýhodněných podmínek
  • Příspěvek na penzijní pojištění (2 % základní mzdy)
  • Služební mobilní tarif

Připoj se k nám co nejdříve, těšíme se!

Zákaznická podpora IT/Back office