Bank iD IDENTIFY

Důkladné ověření zákazníka

Potřebujete ověřit zákazníka, jako by se vám naživo prokázal svým dokladem totožnosti? S Bank iD máte jistotu, že všechna předaná klientská data jsou platná. Banka klienta je totiž ověřila a kontroluje je v registrech. 

Jedna služba, více možností

Registrace a přihlášení

Ověřený klient se k vám do portálu či klientské zóny může kdykoli přihlásit přes svou bankovní identitu.

Opakované předání údajů

Chybí vám u klienta platná adresa, telefon či jiný údaj? Potřebná data si můžete doplnit i později.

Notifikace o změně údajů

Nastavíte si notifikace a o změnách dat vám vždy dáme vědět. Data klientů tak budete mít vždy aktuální.

Proč ve firmě využívat IDENTIFY?

Jaká klientská data s IDENTIFY získáte?

Data dle varianty služby
CONNECT
IDENTIFY
IDENTIFY PLUS
IDENTIFY AML

ID uživatele, jméno a příjmení, telefon, e-mail, datum narození

Adresy, tituly, pohlaví, rodné číslo, bankovní účet

Místo narození, stav, doklad totožnosti, právní status

Informace ke vzdálené identifikaci dle AML zákona

IDENTIFY, IDENTIFY PLUS, IDENTIFY AML

IDENTIFY PLUS, IDENTIFY AML

IDENTIFY AML

Stačí-li vám základní klientská data, pak využijete službu Bank iD CONNECT. Pokud zároveň chcete nabídnout klientům možnost podepsat dokumenty online, zvolte službu Bank iD SIGN.

Kolik služba IDENTIFY stojí?

Za každého jednoho uživatele platíte zvlášť, a to podle toho, jaká klientská data o něm reálně potřebujete získat.

IDENTIFY – předplatné na rok

20 Kč / uživatel

IDENTIFY PLUS – předplatné na rok

60 Kč / uživatel

IDENTIFY AML – předplatné na rok

140 Kč / uživatel

Uvedené ceny jsou bez DPH. Přehled cen všech služeb naleznete v našem Ceníku.

Na kolik vás může využití služeb Bank iD IDENTIFY vyjít? Máte-li například 400 klientů v klientské databázi, pak za rok využívání služeb Bank iD zaplatíte toto:
  1. stovka klientů se k vám vůbec nepřihlašuje a nepotřebujete od nich žádná data → 100 × 0 Kč = 0 Kč / rok
  2. stovka se k vám přihlašuje a potřebujete u nich jen základní data (IDENTIFY) → 100 × 20 Kč = 2 000 Kč / rok
  3. stovka se k vám přihlašuje a potřebujete u nich více dat (IDENTIFY PLUS) → 100 × 60 Kč = 6 000 Kč / rok
  4. stovka se k vám přihlašuje a potřebujete u nich maximum dat (IDENTIFY AML) → 100 × 140 Kč = 14 000 Kč / rok
Vždy tedy platíte pouze za rozsah dat, která potřebujete. Pokud od některého klienta budete časem potřebovat dat víc (třeba ho ze zákona vzdáleně identifikovat podle AML), můžete je samozřejmě získat a doplatíte jen rozdíl mezi čerpanou variantou služby. V dalších letech vám u něj bude stačit opět jen základní sada dat? Pak zaplatíte pouze a jen za ni.

Jak využívat naše služby efektivně?

Správně nastavená zákaznická cesta je v online prostředí klíčová. A právě služby Bank iD vám umožní výrazně zlepšit user experience zákazníků, zvýšit konverze a řídit náklady na akvizici.

U nás totiž platíte jen za ta data, která využijete. Pokud některá dále nepoptáte, platit za ně nebudete. Detaily najdete v přehledu Postupné volání služeb Bank iD.

Příklady využití služby IDENTIFY

Sdílená ekonomika

Půjčovny, carsharing a další služby sdílené ekonomiky využívají IDENTIFY při registraci a ověření zákazníků. Prověření klientů přes Bank iD pomáhá předcházet nekalému jednání.

Zdravotnictví

Zdravotnická zařízení využívají IDENTIFY při registraci nebo přihlašování pacienta. Po ověření totožnosti přes Bank iD poskytují klientům nadstandardní zdravotní služby.

Školství

Přihlášky ke studiu i zápis studentů řeší školám služba IDENTIFY. Vše vyřeší online s Bank iD – bez jediného papíru. Studenti i školy šetří svůj čas a peníze. 

Bydlení

Poskytovatelé energií využívají IDENTIFY pro ověření nových zákazníků. S online identifikací klienta přes Bank iD je změna dodavatele rychlá a bezpečná.

Jak Bank iD IDENTIFY funguje v praxi?

Požadavek na ověření zákazníka z různých kanálů
Přesměrování uživatele na Bank iD
Přihlášení uživatele přes bankovní identitu
Souhlas uživatele s předáním svých údajů
Ověřený zákazník pro firmu

Chcete využívat služby Bank iD?

Napište nám a my se určitě ozveme.

Máte nějakou otázku? Podívejte se na Časté dotazy.

Máte zájem využívat služby Bank iD ve firmě?
Dejte nám vědět a rádi vám pomůžeme

Hodila by se vám ve firmě bankovní identita? Anebo se jen chcete na cokoli ohledně Bank iD zeptat? Napište nám a my se ozveme nejpozději do 2 dnů.

Děkujeme za Vaši zprávu,
ozveme se nejpozději do dvou pracovních dnů.