Podepisujte elektronicky zdarma a bez registrace

Zaručený elektronický podpis na pár kliknutí, z počítače i z mobilu. Už žádné kopírování nebo focení podepsaných dokumentů, pro podpis stačí bankovní identita.

sign

Jak dokument elektronicky podepíšete

Nahrajete dokument ve formátu PDF a vyberete umístění svého podpisu v dokumentu.
Vyberete svou banku a dáte pokyn k podpisu dokumentu.
Přihlásíte se stejně jako do svého bankovnictví.
Odsouhlasíte, že banka předá vybrané osobní údaje nutné pro vytvoření podpisu.
Dokument je elektronicky podepsán a můžete si ho stáhnout.

Výhody Bank iD SIGN

Jednoduchost

Nemusíte nic instalovat ani se registrovat, jako podepisující osoba se jednoznačně identifikujete prostřednictvím své bankovní identity.

Široké využití

Podepsaný dokument využijte v soukromoprávní oblasti – při jednání s jinou fyzickou osobou, s firmou nebo podnikatelem.

Průkaznost

V případě potřeby vždy jednoznačně prokážete, kdo a kdy dokument podepsal a že dokument nebyl po podpisu změněn.

Úrovně elektronických podpisů

Prostý

  • Obsah podepsaného dokumentu je možno změnit
  • Nelze zaručit, kdo je podepisující osoba
  • Podpis lze z podepsaného dokumentu vyjmout

Zaručený
Bank iD SIGN

  • Garantuje, že obsah dokumentu nemůže být změněn
  • Je jednoznačně spojen s podepisující osobou
  • Digitální data vytváří podepisující osoba na základě certifikátu

Uznávaný / kvalifikovaný

  • Garantuje, že obsah dokumentu nemůže být změněn
  • Je jednoznačně spojen s podepisující osobou
  • Digitální data vytváří podepisující osoba na základě kvalifikovaného certifikátu

Co vás k elektronickému podpisu zajímá

Podepsat můžete většinu dokumentů v soukromoprávní oblasti, typově např. přihlášku, předávací protokol, prohlášení, potvrzení, pověření, souhlas, osvědčení, smlouvu, výpověď smlouvy apod.

Pro podpis dokumentu, který potřebujete poslat úřadům, musíte zatím využít pouze uznávaný podpis.

Způsob podpisu dokumentů je vždy na oboustranné dohodě, doporučujeme se s druhou stranou domluvit, aby souhlasila s elektronickou formou dokumentu. Podpis zaručeným elektronickým podpisem poskytuje všem zúčastněným vyšší právní jistotu než prostá kopie dokumentu s ručním podpisem.

Ano, je to možné. Poté, co podepíšete dokument a stáhnete si ho do svého počítače, můžete tento podepsaný dokument poslat e-mailem druhému podepisujícímu. Ten si dokument opět nahraje do webové aplikace podepis.bankid.cz a podepíše pomocí své bankovní identity. Počet podpisů na dokumentu není omezen, je však třeba dávat pozor, aby se jednotlivé vizualizace elektronického podpisu na dokumentu nepřekrývaly.

Pokud jste nenašli informace, které hledáte, můžete pokračovat na časté dotazy.