O Bank iD

Bankovní identita je digitální ověření uživatelů poskytované bankami. Funguje v celé řadě zemí, u nás pod značkou Bank iD.

Od ledna 2021 mohou klienti českých bank používat svou bankovní identitu pro přihlašování ke službám státu, od června 2021 se mohou prokazovat svou bankovní identitou i u soukromých firem.

Společnost Bankovní identita, a.s. byla založena v září 2020, jejími akcionáři je 9 českých bank: Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.

Naše vize:
Digitalizovaný svět bez překážek

Digitální identita je bezesporu fenoménem 21. století a základním stavebním kamenem digitalizace. Bankovní identita je v celé řadě evropských zemí nejpopulárnějším způsobem identifikace, protože je pro uživatele přirozená a důvěryhodná. 

My v Bank iD každý den pracujeme na tom, aby byl váš digitální život pohodlnější a bezpečnější. Chceme, aby se Bank iD stalo pro vás běžným způsobem identifikace ve veřejném i soukromém sektoru.

Usnadňujeme vám přihlašování, ověřování a identifikaci v online světě a umožňujeme digitálně podepisovat dokumenty.

Pro firmy je samotná implementace Bank iD jednoduchá, zároveň je to příležitost k rozsáhlejší změně a digitalizaci zákaznických procesů. Pro Česko je to šance, jak se posunout mezi digitální šampiony.

Na koho se u nás můžete obrátit

Marek Růžička
výkonný ředitel

Jan Blažek
předseda představenstva

Máte-li otázku technické povahy, kontaktujte nás přes developerský portál.

Bankovní identita, a.s.

Sídlo:
Smrčkova 2485/4
180 00 Praha 8 - Libeň


www.bankid.cz

IČ: 09513817
DIČ: CZ09513817
Datová schránka: x6zjn6e

Obecné: info@bankid.cz
Osobní údaje: dpo@bankid.cz
Compliance: compliance@bankid.cz

Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 25672

Pojďte s námi tvořit budoucnost

Kanceláře máme v Praze, ale pracujeme agilně – nejen v kanceláři, ale i vzdáleně. Používání nejmodernějších technologií je u nás samozřejmostí. Mluvíme spolu česky, ale angličtina se neztratí!

Pro koho zrovna máme volné místo?

Zákaznická podpora IT/BO

V BankID zajišťujeme, aby lidé mohli svou bankovní identitu používat jako digitální občanku v online světě pro přihlašování ke službám soukromých firem. Letos nás čeká rozšiřování počtu zapojených firem i bank, takže potřebujeme někoho, kdo nám pomůže s poskytováním první úrovně podpory pro naše zákazníky.

Co tě u nás čeká?

Především se staneš součástí výborného kolektivu lidí v malé firmě, kam všichni z nás chodí rádi. V tříčlenném týmu podpory budeš úzce spolupracovat s IT vývojáři a produktovým vlastníkem. Na starosti budeš mít následující činnosti:

· Zajišťovat prvotní kontakt s našimi klienty, což znamená převzetí, kontrola, kategorizace a distribuce řešení hlášených incidentů v systému JIRA Service Desk

· Zahájit počáteční diagnostiku problémů a incidentů a pokud je to ve tvých silách, také je vyřešit

· Posuzovat rizika událostí a zvolit přiměřenou eskalaci s ohledem na bezpečnost a vysokou kvalitu poskytovaných služeb

· Sledovat průběh a dobu řešení incidentů

· Zajišťovat řádnou dokumentaci a uzavření všech evidovaných problémů, incidentů a žádostí

· Občas provádět testovací skripty v rámci nasazení nového release

· Kontrolovat a vyhodnocovat SLA poskytovaných služeb a připravovat související reporty

· Iniciovat zlepšení našich služeb na základě zpětné vazby od zákazníků

Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?

· Výborné komunikační schopnosti ČJ a AJ, protože můžeš komunikovat i se zahraničními klienty

· Vstřícnost a empatii k potřebám zákazníka

· Zvládat stresové situace s klidnou hlavou a nepropadat panice

· Aktivní přístup k řešení situací a být pečlivý

· Rád/a pracuješ v týmu, ale umíš sám/a taky zatáhnout za provaz

· Jsi časově flexibilní

· Min. SŠ vzdělání s maturitou

· Schopnost práce s MS Office 365

· Zkušenost na podobné pozici vítána

Práce plná možností

Budete součástí týmu, který posouvá Česko do digitálního světa. Dbáme na vyvážení pracovního a soukromého života, proto nabízíme možnost občasné práce z domova. My ale do práce chodíme rádi, máme totiž opravdu krásné kanceláře u metra Palmovka s výhledem na Vltavu. A je jedno, jestli jsi introvert nebo si rád/a popovídáš s kolegy, u nás se budeš cítit dobře. Těšíme se, že budeš své know-how předávat kolegům, a naopak, pokud něco neumíš, u nás se to naučíš.

Jaké nabízíme benefity ke mzdě?

· 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)

· Plně hrazené stravenky ve výši 100 Kč za odpracovaný den

· Roční příspěvek 6 000 Kč na sport a kulturu

· Příspěvek na penzijní pojištění (2 % z hrubé mzdy)

· Služební mobilní tarif a příspěvek 3 000 Kč na pořízení mobilního telefonu

· Multisport karta

Připoj se k nám co nejdřív, těšíme se na Tebe!

V případě zájmu nám napište email na info@bankid.cz a přiložte své CV, ozveme se. Děkujeme.